عشق آخر من

دوست دارم این وبم از ته دلم باشه از ته ته ته...

تا العا نشده که چنین وبلاگی بسازم آخه من علاقه زیادی به فوتبال دارم برای همین هم همیشه وبلاگام در مورد فوتبال بود اما عاشق شدم عشق آخرمه متمعنم چون اگر نباشه منم نیستم...

آره عشق اولم داشتم اما اونقد که تو این چند وقت عاشق این عشق آخرم شدم تو اون حدود 3 سالی که با اون عشق اولم بودم عاشقش نشدم ...

حرفای زیادی در مورد عشق اول میزنن اما خودتون فکر کنین کی با عشق اولش مونده چون اگه میموند عشق اول نمیشد سعی کردم بعد عشق اولم با بلاهایی که سرم آورد عاشق نشم اما شدم اولین بار که با عشقم صحبت میکردم بهم گفت عاشقم میشی من هیچ وقت فکر عاشق شدن هم نمیکردم اما بعد 1 هفته فهمیدم چه فرشته ای پیدا کردم فرشته ای که مدتها دنبالش میگشتم دیدم این فرشته آسمونی نیست بلکه رو زمینه دوست داشتن کسی که عاشقشی خیلی آسونه اما دل کندنش مردنه میدونم داره اینا رو میخونه پس ازش خواهش میکنم که اگه 1 بار وقت کرد با اون که میدونم سرت شلوغه فدات شم دل نوشتت و تو وبم بزار تا ازش استفاده کنیم .

دنبال این عشق زیاد گشتم اما باورم نمیشد پیداش کنم  و العا با اون باشم و زندگی بد دیروز با زندگی عسلی که امروز نفسم برام درست کرده عوض شه ...

 



نظرات شما عزیزان:

داداش مهران گل گلاب
ساعت10:47---25 خرداد 1391
از ته ته ته ته ته ته ته ته ته ته ته ته ته ته ته ته ته ته ته دل ارزوی خوشبختی واست دارم.
پاسخ:مرسی داداش گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS